søndag, august 28, 2011

Birken

Hallo :) Åh, ubeskrivelig digg å være tilbake til blogspot. Tok meg ett sekund å overføre alt jeg hadde av innlegg på blogg.no. Copy-Paste, rediger datoer- Ferdig. Herlig. Og alt bare fungerer. Takk. Aldri mer blogg.no.

Ja. Over til det jeg egentlig skulle blogge om. Birken helgen. Den mest slitsomme helgen i året. Jeg sto ikke stille i går, fra jeg kom på jobb kl.17.30, til vi dro kl. 05.00. Men vi var en urolig bra gjeng mennesker på jobb i går, og jeg synes det gikk utrolig bra. Vi kom oss i mål på innertid for å si det sånn. De ekte heltene under Birken er ikke syklistene, det er faktisk oss, vi som jobber og tar oss av dere birkebeinere resten av kvelden og natten.

Nå skal jeg snart tilbake til Gjøvik :) Blir godt. Vel overstått helg. Klapp på skulderen ;)








 Er jo tross alt i Lillehammer nå å besøker hjemme, så Dennis ville si hei :)



JV


Ingen kommentarer: