lørdag, august 27, 2011

HIG


Hatt en utrolig bra start på HIG. Dette blir noen bra år, det kan jeg si HELT sikkert allerede ;) 

















Bilder sier mer enn tusen ord :) men burde vært mye mer bilder av alt. Fadderuke(ne) har vært helt konge. Aktiviteter hver dag og festing hver kveld. Kan godt innrømme at jeg er ganke sliten nå. Men har hatt det utrolig mye moro :-) 

Nå er jeg på Lillehammer igjen. Det er Birken her. Byen er helt crazy. Snudd på hodet. Texas. Ja, dere skjønner. Syklister overalt, biler som parkerer overalt, gale mennesker som sykler i dette triste været. Galskap. Her er utsikten fra Ersgaard liksom:
Og dette er da ett jorde til vanlig.. sykt. Gruer meg helt vilt til jobb. Skal jobbe fra nå til i morgen tidlig. Og var ferdig på jobb 5 i natt. Jei. Kill me. 
Her er forresten nye Macbook Pro'en min. Forelsket. Den bare fungerer. Helt enkelt. 


Elskbar. Nu vel.
Vi blogges ;) Hvis jeg kommer levende tilbake etter denne kvelden/natten/ morgenen. Snakkes ;)

Ingen kommentarer: