torsdag, mars 27, 2014

16 dager

Kun 16 dager igjen nå. Som jeg gleder meg ❤️ 
Har influensa nå, det er så kjedelig.. Heldigvis er jeg over det værste, og feberen er borte. I morgen skal jeg i barnehagen igjen, hvis ikke består jeg ikke praksis, så jeg må. Også har jeg lederdag både i morgen og fredag, og har brukt mange timer på å planlegge dem. Så det:) 

2 dager igjen av praksis. 16 dager til ferie. Arbeidskrav bestått, fremføring bestått, øktplan levert. Kun 2 innleveringer gjenstår før påske. 

I can do it;) her er siste tiden i bilder; 
Praksis krever masse planleggingsarbeid..
Fredag var vi ute på Svare:) ❤️
I helgen hadde vi gullet❤️
Nytt treningstøy, ikke brukt enda, siden jeg ble syk :( 
Var med Patrick på sykehus, dagen før en avgjørende fremføring jeg måtte ha, tross influensa.. All moro på en gang. :/
Sett vårtegn❤️
Hatt sol, men har måttet være inne:( 
Lagde vafler på vaffeldagen:) 
Fått gjort ett prosjekt som har stått på vent:) 
Kjedet meg mye i joggedress.. 
Og fått gjort heftig mye skole.. Enda gjenstår det 2 innleveringer.. 

Det var det for denne gang :) 
Blogges;) 

Ingen kommentarer: