fredag, april 04, 2014

Dobbelt opp

Hei igjen:) Jeg var jo syk forrige uke, med influensa. Trodde jeg var blitt frisk og rask igjen etter rolig helg og ellers å ha sovet i noen dager. Men neida. Våget meg på trening på onsdag, og måtte dra midt i gruppetimen fordi jeg var kvalm. Og bra var det at jeg dro, for jeg begynte å kaste opp når jeg kom hjem.. 
Som en besatt omtrent- Hele kvelden, hele natten, og litt på morgningen i går. Sov nesten resten av dagen i går, og hatt en rolig natt i natt, så håper det går over nå.. Helt forferdelig.. :/ 

Vi har kostholdsuke nå, og det var en viktig dag og hadde vært gøy å vært med i går.. Så er litt sur for at jeg ble syk igjen. Går glipp av mye viktig, pluss at det er gruppearbeid.. Så dårlig timing dette her. 

Godt jeg har frihelg. Få tatt igjen det tapte skolearbeidet. Og slappe av... 

Mandag, eneste dag på skolen denne uka.. 
Tirsdag, fri og frisørtime.
Og det lille jeg fikk gjort av trening på onsdag, rett før jeg helt plutselig ble syk.

I dag skal jeg klare å få i meg noe mat. Og jeg skal klare å dusje. Det er dagens mål. Kroppen er ødelagt. Er så svak som det går ann..

Håper dere som leser er friske. Pass dere for vår-bassilusker! 

Blogges ❤️

Ingen kommentarer: