tirsdag, juli 08, 2014

Juli

Heihei:) beklager at det er lenge siden nå. 
De siste dagene i Spania var helt supre, vi var i Puerto Banus, og spiste ute begge kveldene. Absolutt verdt det:) 

Hverdagen hjemme innhentet oss, jeg og Patrick begynte å jobbe igjen. Jeg jobbet bare to dager før jeg kjente skulderen var vond igjen, så jeg ble sykemeldt på mandag og i to uker fremover. Begynner å se mørkt på det, vil jo bli bra. 

Vi har hatt Nathalie masse, og hatt besøk av Benedicte. I helga var jeg og Patrick i Hamar på kvelden og spilte biljard. :) 
Venter på pappaen på nederste bilde. Hun sa;" pappa ferdig bilen?" . Herlighet så søt❤️

I går var jeg og Benedicte i byen og så på interiør ting, og i dag har jeg vært på Ankern og svømt :) 

På torsdag skal jeg klippe meg helt kort! Helt sant. Galskap er gøy. Det må bli bra:)
 

Bilde kommer:) gru-gleder meg sånn til torsdag! 

Lørdag drar vi til Oslo:) Blogges;) 

Ingen kommentarer: