fredag, juli 11, 2014

Change

Hei!:) Nå har jeg klipt bob! Kjempe spennende, og jeg er superfornøyd! Håret er friskt, frisyren er stilig, og det er deilig og ha så lite hår! Angrer ikke ett sekund, enda så mye og langt hår som falt. Så må si det var vellykket:) 

I morgen drar vi til Oslo på kontraskjæret for å se fotball VM:) heia heia;) 

Søndag drar jeg rett fra Oslo til Kristiansand, skal besøke Thea:) Det blir gøy:) 

De dagene som har gått har jeg; 
Laget endel mat, her prøvde jeg meg på fylte paprika:) 
Vært på Rokosjøen i finværet:) 
Ryddet klær og prøve å kaste noe.. Jeg blir snart most, klærne vokser og rommet blir mindre og mindre. Sikkert:p 
Kjøpt ideapad til skolen begynner:) 

Blogges igjen:) 
Gleder meg til seiling, sjø, sol og konserter i Kristiansand, og full VM stemning i Oslo❤️ 

Ingen kommentarer: