tirsdag, juli 15, 2014

Kristiansand, første dag

Hei:) Det var første dag i Kristiansand i dag, og for en koselig by. Husker det litt fra jeg var liten, men ikke såå mye:) 
Her er meg i tårnet til Tobias, elsket Kardemommeby og alt annet her:)

I dag dro vi til båthavnen der Thea og Øyvind sin seilbåt ligger. De skal snart ut på langtur til Sverige og ellers ganske langt avgårde. Båten er kjempefin:) så koselig inni og:)


:) Etterpå dro vi på det store kjøpesenteret her, siden det var litt variabelt vær. Var egentlig på jakt etter å finne en helt spesifikk kjole til meg selv, men fant den ikke i min str her heller. 
Endte opp med å bare kjøpe bursdagsgaver til Nathalie, like greit egentlig, klesskapet mitt er litt fult så:) gleder meg til å feire bursdagen hennes 19 juli. To år allerede. :)  synes ikke det er lenge siden vi feiret ettårsdagen hennes:)

I morgen skal vi grille, være i sentrum, og på konsert. Blir nok bra:) Skal kanskje møte igjen en skolekompis fra videregående også:) blir gøy:) 

Sånn, da fikk jeg slengt inn litt her på bloggen, siden jeg ikke fikk sove pga. måkeskrik:p 
Får prøve igjen. Natta:)

Ingen kommentarer: