lørdag, januar 03, 2015

2015

God jul og godt nytt år! :) 
Det gikk i ett før jul, jobb, Praha tur, og mere jobb på lillejulaften og julaften. Praha var helt fantastisk. 
Flott hotellrom, inklusiv launge med fri tilgang på mat og drikke, og fri tilgang på spa. Vi koste oss ihjel:) Mye shopping ble det og, var så mye bra butikker og billig. Også fikk vi med oss litt kultur, Nationaltheatret ballett, den berømte klokken, og vi gikk mye rundt å så all den fantastiske arkitekturen som er i byen. 
Verdt å besøke! Annbefaler Kings court Hotel:) 



Så var det hjem til jul da. På kvelden lillejulaften og litt på morgningen julaften var jeg i Løten med Nathalie og alle de andre:) vi åpnet noen julegaver før jeg måtte dra. Jeg feiret julaften på kvelden med min familie i lillehammer. Nathalie fikk masse fint, tusen takk på hennes vegne😊 og jeg fikk mye fint, så takk for det og😊 blandt annet tur til Mauritius i påsken med hele familien 😄


Så dro vi til lillehammer i romjulen og til nyttårsaften. Kjempekoselig å være med familie😊

Nå er det eksamenspugging, for vi starter med muntlig eksamen til uka nå, så har dårlig tid :/
Blogges...

Ingen kommentarer: