fredag, januar 16, 2015

16 januar

Hei:) eksamen gikk topp, kan ikke være mer fornøyd:) herlig start på året! 
Så nå er jeg ferdig med barns utvikling, lek og læring, og går over på nye fag; 
Språk, tekst, matematikk. Og fortsetter med kunst, kultur og kreativitet. Hele 3 eksamener i mai og juni. 

Jeg har som vanlig i januar begynt ett sunnere liv, som nå innebærer at jeg har en inngått en "godteri avtale" som vil si slutt på så å si alt med sukker, bakevarer og farlig fett, som da også innebærer fastfood. Frem til påske! Så håper det går bra:) Patrick og Cicilie er også med. 

Jeg skal etterhvert på en detoxkur jeg har prøvd før. Ellers prøver jeg å få i meg mye vitaminer, frukt og grønnsaker, og leve sunnere. 

Tenker å begynne å trene og, men hverdagen min er per dags dato litt for travel. Med to jobber, skole, pluss kjæresten og bonusdatter så strekker ikke tiden til. Kan ikke prioritere vekk noen av de:) 
❤️
Jeg var hos frisøren her om dagen, og ble blond igjen:) kjempe godt å dra til frisør igjen, og mye finere synes jeg. 

Håper dere også har en ny giv og en god start på 2015! God følelse er det, ut med det gamle og inn med det nye. Forandring er alltid litt godt:) 
Blogges❤️

Ingen kommentarer: