fredag, juni 12, 2015

Ferdig med andre år av bachelor utdanningen min

Hei og hopp:) ENDELIG er jeg ferdig med andre året. Jeg skal ikke lyve- det har vært ett pes uten like. Jeg liker utdanningen min, men fy så lei man blir i eksamensperioden er når man har 3 stykker over totalt 9 dager. 

Nok om det, nå over til huset:) 
Kjøkkenet kommer på plass!!! Herlig! 
Bad er ferdigmalt og vi har ny flott 300 liters varmtvannstank, soverom er malt, skap er malt, så og si alt er ferdig nesten. Manger noen håndtak og litt småtteri, men nå er det søren meg ikke lenge igjen! Alle har vært så flinke og snille og jobbet døgnet rundt med oss, TUSEN TAKK til snekker-Bjørn, Patrick, Cicilie, Stian, Kari Hege, mamma og Thea ! Super innsats fra alle som gjør at vi kan ha visning på søndag allerede. Hipp hurra!!!! 

Ingen kommentarer: