mandag, desember 28, 2015

Jul

God jul❤️ lille julaften var perfekt. Min og Patricks familie samlet for å feire en tidlig julaften for Nathalie. Bedre kunne det ikke blitt. 
Hun fikk så mye fint! vintersko, dress, votter, tøfler, forkle, spill, barbier, bamser, masse klær, toalettmappe med tilbehør, og mange fine leker. Tusen takk alle sammen! 
Bare litt av det hun fikk:) 

Etter dette ble hun hentet av Mona, så sent på kvelden etter vi hadde ryddet så dro jeg og Patrick til lillehammer for å feire julaften. Det var også en veldig koselig kveld, selvom lillejenta manglet. 

Jeg er super takknemlig for alle gavene vi fikk❤️ alt vi manglet av kjøkkenutstyr, nutribullet, kjøkkenvekt, stekepanne, kasseroller, pizzastein etc. Fikk også slynge til trening, Konsert billett, fysio time, stand up show, spa, bøker, spill. Også skal vi til Marbella med Nathalie, Bjørn, Cicilie, Kari Hege, mamma og pappa til sommeren. Gleder meg veldig. :) tusen takk for alt sammen❤️ 
Takk og takk, jeg føler meg som verdens heldigste og håper alle har hatt en like fin jul som oss❤️

Ingen kommentarer: