tirsdag, januar 12, 2016

2015-2016

På tide med en oppdatering:) nytt år- nye muligheter. Men året som gikk ga meg så mye, så mange minner, og ikke minst flyttet vi til huset våres :)

Dette semesteret skal jeg skrive bachelor, ha utviklingsarbeid, praksis og vi har ett fag til med egen eksamen. Så travelt for meg fremover. I tillegg har jeg jobben min, og skal også ut å søke jobb i barnehage. Blir rart å være arbeidssøker igjen. Og jammen gikk disse 3 årene på høgskolen her fort. Snart har jeg 5 år høgskole utdanning, pluss det halvåret jeg studerte i Spania. 

Jeg har så mye nå å være takknemlig for. Min lille familie og mitt hjem her, og vennene mine her. Jeg begynner å kjenne meg veldig hjemme her på Hamar, og klarer å se for meg å bli her. Det har ikke alltid vært sånn, så det er godt å ha den følelsen og at det føles ut som jeg har tatt riktige valg og er på rett veg:) litt vemodig er det at familien min bor ett stykke unna, men vi klarer å holde god kontakt alikevel. Samme med mine "gamle" venner:) 

Håper 2016 har mye godt å by på, jeg er klar:) neste år på denne tiden har jeg fullført bacheloren min, forhåpentligvis startet i jobb i barnehage, kanskje pusset opp huset utvendig, og masse mer spennende! 

Også har jeg noe å fortelle :) vi venter en liten... Vi gleder oss sånn. Men nei;) Ikke det du tenker nå:) , men en liten valp, en dachs som vi får rundt påske, en jente, og vi skal kalle henne Felìne ❤️

Ingen kommentarer: