mandag, februar 08, 2016

Når du får beskjed om at du kanskje ikke får fullføre skolen i år..

Hei igjen. På torsdag så skjedde det noe ganske skummelt. Jeg våknet på morgenen og var i dårlig form, varm og uvel. Jeg hadde litt feber og bestemte meg for å bli hjemme fra skole og si ifra til jobben. Gikk å la meg igjen, og sto opp på ny i 12 tiden. Jeg var svimmel på badet, og måtte sette meg ned. Jeg våknet opp og skjønte ikke hvor jeg var eller hva som hadde skjedd. Reiste meg opp og så meg i speilet, hadde ett stort rødt merke over kinnet, så jeg må ha falt mot noe. Jeg så speilbildet var blekt, og jeg var svimmel. På veg ut av badet for å legge meg igjen så seiler kroppen sammen så jeg kjenner ett dunk i hodet idet jeg treffer badekarkanten. Jeg blir liggende på badegulvet og får etterhvert ringt Patrick med mobilen som heldigvis også ligger på gulvet. 
Han hentet meg og fikk meg til fastlegen. På veg ut av legekontoret faller jeg om pp ny, heldigvis klarer Patrick å ta meg imot denne gangen, og får tak i legen min. Hun ringer ambulanse og jeg blir kjørt til Hamar sykehus. Der blir jeg lagt inn, og de tar endel tester for å utelukke alvorlige sykdommer, problemer med hjerte, lunger etc. På fredags kveld blir jeg sendt hjem for å hvile hjemme over helgen, og på mandag skal jeg til fastlege og til Elverum sykehus for videre sjekk. 

Til nå har jeg sovet mye, og ikke kunnet bevege meg så mye rundt, uten å bli kvalm og uvel. Jeg håper jeg blir bedre snart, men det eneste jeg vet er at jeg har en hjernerystelse og at kroppen min trenger mye ro og hvile for å unngå at noe skjer igjen. 

Så nå er alt satt på pause, som jeg egentlig ikke har tid til, men må ta tid til. 
Håper å være på beina snart igjen❤️

Ingen kommentarer: