søndag, juni 26, 2016

Lykkelig

Jeg trodde nesten ikke ting kunne bli bedre. Det er så herlig at det er sommer. Enda herligere er det å være ferdig med fem år på høgskole, noe jeg er veldig stolt av å ha gjennomført. 

Men ikke nok med det, etter mitt første jobbintervju i barnehage har jeg også fått drømmejobben. Jeg kunne nesten ikke tro det var sant. Jeg er nå så glad og lykkelig om dagen, at det var absolutt verdt strevet. Jeg gleder meg helt vilt til å starte i jobb, og selvom vi skal ha ferie i Kragerø og Spania først så vil jeg nesten bare starte å jobbe med en gang. Men man har vel ikke vondt av litt ferie! :) 

Mellom dette har vi hatt barnebursdagen til Nathalie med barnehagen, det var stor suksess:) 
Veldig gøy var det😊 nå har vi igjen en "voksenbursdag" med familien, før vi reiser på ferie. Gleder meg til å ha med frøkna til sydligere strøk for første gang, det blir nok gøy!😊 god sommer da! 


Ingen kommentarer: