lørdag, juli 29, 2017

Babyklær til å bli tussete av

Her er det bare å scrolle videre hvis du er lei av å se babyklær og utstyrslister!;) 

Nå etter jeg har kommet hjem fra ferien har jeg fått flere pakker i posten. Noe er kjøpt nytt, noe på salg, og noe pent brukt:) Jeg prøver å se etter kvalitetklær og ull, for å ha ting som kan vare.
Kjøper litt nytt, prøver å finne på salg, men kjøper mest privat brukt:) 
Anbefaler alle som venter barn eller har barn å sjekke ut privatprofiler på Instagram som selger brukt. Søk #prosjektminimarked , Jeg har spart masse på det, fått så mye fint til gode priser. Mye ubrukt og med lappene på, kjempe billig. Jeg venter feks. på denne Reima dressen, ubrukt som jeg fikk for 150 kr. Sikkelig kupp:) 


Noe av mine siste innkjøp fra favorittmerket Gant- var heldig og fant det på salg😊


Her er noen ullfavoritter: hjemmestrikket, nytt og brukt😊 ser man forskjell? 


Har sortert klærne våres, og laget en oversikt over hva vi har til nå. Greit å se selv hva jeg begynner å få mye av, og hva vi evt. trenger. Kom gjerne med forslag om du har tips til hva vi trenger:) 
I str. 50 har jeg ikke kjøpt noe omtrent, dette er alt. En body, en pysj og litt ull.

I str. 56 har jeg endel nå. Alt er kjøpt brukt utenom tre plagg tror jeg. 

I str. 60 har jeg flere fine ulldresser og sett fra Lillelam, kjøpt på salg, som jeg tenker er gull verdt:) Fem av buksene er kjøpt privat brukt, pluss ullundertøyet:) 

Og her er det jeg har i str. 68


Mye utstyr og klær er på plass nå, men her er oversikten over hva vi mangler eller tenker å kjøpe senere, og eventuelt gjerne ønsker oss både i barselgave og til jul osv. :) 


Jeg gleder meg sånn nå😊 Blir helt tussete av å holde på med babytøy, synes det er så gøy:) skulle det plutselig være en gutt i magen så får vi gjøre helomvending, men det er nå så🙈

Navn er forresten bestemt nå (tror vi da), og det begynner på E❤️ 

Blogges😊

Ingen kommentarer: