lørdag, august 12, 2017

Helgen på svartskog

På fredag skulle jeg hente både Nathalie og Lucas i barnehagen, og du kan tro det var en gutt som lyste opp når jeg sa "i dag skal du også få være med". For ett smil og en glede over å endelig få bli med storesøster. Han fulgte mer en villig med oss til bilen, og siden har han bare vært blid og glad:) Denne helgen skulle vi avgårde å besøke Nathalies tante Benedicte, som bor i svartskog (rett ved oslo). Hele Patricks familie er med, vi er nå; Bjørn, Benedicte, Stian, Cicilie, Bjørn- André, Kari Hege, Patrick, meg, Nathalie og Lucas:) i tillegg har vi med oss Felin og Julius, og Cicilie har med Nero. Og det bor to katter her, men de ser vi ikke mye til nå. Det er liv her for å si det sånn:) 

I går koste vi oss med taco og skravling til langt på natt. I dag har vi spist felles frokost, før vi gikk opp til en gård hvor vi så geiter, store purker og mini griser. Etterpå gikk vi på en koselig liten kafé som heter Kolonialen:) der spiste vi lunch, og kake. Jammen var jeg så dum at jeg drakk en kopp te og. Hver gang jeg har drukket te de siste fire uker har jeg kastet opp. I dag var desverre intet unntak:/  litt kvalme, oppkast og hviling ble det på meg nå da, men jeg er nok snart klar for kveldens grilling og spillkveld, håper jeg:) Det er hvertfall veldig god stemning og hyggelig å være her, så jeg skal ikke klage selvom gravid plagene melder sim ankomst i tide og utide. 

Her er litt bilder fra i dag: 

 
 
----oppdatering på søndagen: 
Søndag dro vi på en strand og grillet :) Bjørn, Bjørn André, Patrick og Cicilie padlet kano dit:) ungene badet og vi lå på berget og nøt kanskje den siste sikkelige sommerdagen? Koselig var det hvertfall :)
Takk for at vi fikk komme tante Benedicte❤️ 

Ingen kommentarer: