søndag, august 27, 2017

Kjøp fra Wish og oppussing oppdatering

Har for første gang handlet litt fra Wish, var litt skeptisk til dette. Har faktisk aldri handlet på eBay før, så har null erfaring med sånn, men første pakkene har kommet, og so far so good:) 

Her er noe av det jeg har kjøpt derifra:
Tøfler/sko til baby E:) 
Pysj til Nathalie og E (tenkte å ha disse som julekalender gaver) 
Teppe som man kan ta bilder underveis i alder:) fint å ha til album osv. 
Smokkesnor/ lekesnor
Oppheng for spenner
Div. leker i tre

Bukse:) 
Jakker til begge to. Disse har kommet og var kjempesøte😊
Silikonbrikker til begge
Søsterantrekk ❤️
Luer til begge

Bilstol leke med lyd
Og bildtolpose til høst/vår. Har allerede en tjukk til vinterbruk:) 

Kjenner jeg er litt småbekymret hvis det skulle vise seg å være en lillebror som kommer, med tanke på hvor mye Nathalie gleder seg til lillesøster... og nå begynner alt å bli klart til å få en jente her og. Endel rosa og feminine ting, men jeg har jo alltid vært mest glad i det nøytrale, så hvertfall 80% av det vi har nå er i hvitt/beige/grått og er kjønnsnøytralt sånnsett... Man vet jo aldri. Men det blir sikkelig overraskelse om det er en gutt ja🙈 Har ikke navn klart da heller... 

Så- over til oppussing😄
Tror egentlig vi er hekta på oppussing. Drevet med det non stop i de siste tre årene nå... 
Nathalies rom har vi endelig valgt farge på og malt, og jeg synes resultatet ble kjempebra:) 

Prøvemaling
Etter første strøk

Det ble veldig bra synes jeg, bedre enn forventet😊 Blir så fint når alt er ferdig. Jeg har en plan😍❤️ 

I går var vi å hentet Thea på toget, så dro vi til koigen, gikk fra koigen til domkirkeodden og hadde piknik der i sola. Nathalie badet og lekte med Thea hele ettermiddagen, det er veldig stas å ha henne på besøk:) 
Været har vært helt nydelig, og varmt helt til sent på kveld. Skulle bli sånn i dag og, så vi får nyte dagen😊

Ingen kommentarer: