tirsdag, august 29, 2017

Fortsatt ingen svar

Jeg var veldig spent på i dag, siden jeg skulle til jordmor på sjekk for å kjenne om jenta våres fortsatt ligger i seteleie. Det var hele tre forskjellige jordmødre som prøvde å kjenne etter, men ingen av dem kunne fortelle meg noe sikkert. Hun med mest erfaring synes hun kjente hodet en plass over navlen min, men hun ville ikke si det sikkert. Så jeg ble henvist til Lillehammer for ny ultralyd for å kunne vite sikkert. Så da er det bare å vente. Hele to uker. 12 september får jeg vite det, og det skal da også bestemmes en fødselsplan for hvordan dette evt blir. 

Jeg er egentlig ganske redd for setefødsel. Og litt redd for keisersnitt. Men det skal mye til at hun snur seg nå om hun faktisk ligger i seteleie fortsatt. Så da blir det en av de to, og mest sannsynlig ca. to uker før termin. Spennende og skummelt. Jeg skulle ønske jeg hadde fått en normal fødsel første gangen min, men sånn blir det kanskje ikke. 

Krysser fingrene for at alt går bra og at lille ikke kommer riktig enda❤️ Så får vi høre 12 september hva som skjer... 
Lengter etter deg skatten vår❤️




Ingen kommentarer: