mandag, september 04, 2017

Nathalies 5 års dag

Hei igjen:) Nå siden sist så prøvde jeg på fredag å reise til å Oslo for å møte en kiropraktor- spesialist innenfor graviditet, jeg hadde en time der hun brukte Webers teknikk for å prøve å løsne litt opp, slik at babyen skal få plass til å snu seg fra sete til hodeleie.
 Jeg håper dette kan hjelpe, selvom hun selv sa at det er lite hun kan gjøre hvis babyen har ligget festet slik lenge. Det hjalp uansett meg å få løsnet opp, så jeg skal til en ny time førstkommende fredag. Også er jeg ekstremt spent på sykehustimen min med UL og fødeplan den 12 sept. Håper virkelig å få noen konkrete svar da, forhåpentligvis en satt dato. 
Etter Oslo turen var vi innom Løten på Løten dagene:) fikk kjøpt litt fine ting i skinn, og Nathalie koste seg med dyr og gode matopplevelser:) 

går hadde vi en fellesfeiring for Nathalie hos bestemoren hennes, siden vi ikke har rukket å samle alle før nå. Det var kjempekoselig 😊

Veldig hyggelig å få til fellesbursdag igjen, slik vi har gjort hvert år😊 

I dag (mandag) har jeg fått tak i sengehimmel og sengekantbeskytter til sengen som babyen skal bruke når hun skal sove på eget rom:) sengen er over 100 år gammel og har vært i familien våres hele tiden og blitt brukt av så og si alle gjennom generasjoner, så den betyr veldig mye:) synes den ble så fin med sengehimmelen fra Babydan, da den har litt "gammelt" preg selvom den er ny. 😊 
Nå mangler vi bare prinsessen som skal sove her💛

Ingen kommentarer: