tirsdag, september 12, 2017

Fødebagen og valgnatt

Hei:) Nå er jeg på Lillehammer. Vi har vært på omvisning på føden i kveld. I morgen har jeg ultralyd, det blir veldig spennende å få høre hva som skjer videre. Gutt eller fortsatt jente, keisersnitt- baby ut nå eller vente til termin. Får svar på mye i morgen forhåpentligvis. 

Nå er det valgnatt. Jeg står ved mitt valg, jeg stemte Høyre, og jammen går det veien for borgerlig regjering med Erna i teten. Det er jeg veldig glad for. 

Får håpe jeg får sove noe i natt. Jeg tviler. 
Fødebagen min er med oss til Lillehammer nå i tilfelle det skjer noe før tiden. Her er det jeg har pakket..
Morgenkåpe, amme bh'er, løse gensere, joggebukser, ammetopper, gode sokker, tøfler, ammeinnlegg i ull og vanlige, truser, toalettsaker. 
Det eneste jeg føler jeg har glemt er underholdning. Så må huske ørepropper/ blader og lignende neste gang. Skal også pakke noe greier til Nathalie så det er klart. Begynner å bli på stell dette, lillesøster kan egentlig komme nå:) 

Ingen kommentarer: