mandag, oktober 02, 2017

Barseltiden

Nå de første to ukene etter fødsel har Patrick pappa perm hjemme. Det er jeg veldig glad for, det er mye nytt å venne seg til. Hun ble født kl. 13.00 på søndag 24.09.17. Mandag kom Cicilie og Nathalie. Tirsdag kom mamma og pappa, mormor og morfar og Thea å besøkte på sykehuset. Vi reiste hjem onsdag 27 sept, med middag hos mamma og pappa først. Torsdag 28 hadde vi besøk av farmoren min Inger, og Kari Hege. Fredag 29 hadde vi middag og besøk av Benedicte og Kari Hege, Lørdag 30 hadde vi besøk av Mona, Jan Erik, Lucas og Benedicte. Søndag 01 oktober hadde vi besøk av mamma, pappa, Thea, simen, Tone og Oscar. I dag 02. Oktober har vi hatt besøk av helsesøster fra helsestasjon og Kari Hege.



I morgen gleder jeg meg faktisk til litt alene tid med lille jenta mi, siden mye av barseltiden har gått til å ha besøk. Selvom det har vært veldig hyggelig og:) 
Første bad ble tatt 30 sept, samme med første trilletur- selvom det bare var fem minutter med gråt før vi snudde. Men i går gikk det mye bedre, da fikk vi gått en god runde. Samme i dag:)
 Amming går greit, jeg har bra med melk, men hun "krangler" litt før hun tar tak, men det går seg nok til:) ellers er hun verdens snilleste baby, våkner om det er noe i bleia eller hun er sulten, ellers sover hun. Om natten er hun oppe til faste tider, kl. 2 og 7. 
I dag hadde vi hjemmebesøk av helsestasjonen, de hadde bare godt å si, hun ble veid, og hadde lagt godt på seg:) gått fra 2940 g, til 3160 g på en uke. Så det er bra:) 

❤️




Ingen kommentarer: