PÅSKE
Jeg har hatt en kjempe morsom påske, vært ute mye og hatt det gøy med venner og bekjente :) Snart er det tilbake til skolen, og jeg må si det ikke frister... Her er noen bilder fra i går på gaiastova bussturen og vors hos Jon :)
Takk for en fin påske alle sammen! ^^
1 kommentar:
koselig å se deg igjen Julie<3:)
Legg inn en kommentar