mandag, april 13, 2009

________________

PÅSKE

Jeg har hatt en kjempe morsom påske, vært ute mye og hatt det gøy med venner og bekjente :) Snart er det tilbake til skolen, og jeg må si det ikke frister... Her er noen bilder fra i går på gaiastova bussturen og vors hos Jon :)




Takk for en fin påske alle sammen! ^^

1 kommentar:

Sarah sa...

koselig å se deg igjen Julie<3:)