lørdag, mai 23, 2009

_________________

WHILE YOU WERE SLEEPING

Jeg jobbet i natt, og jeg jobber i morgen natt. Ikke hele natten da, men det blir som regel til 5 tiden før jeg legger meg. I går la jeg meg ikke før 7. Så da blir døgnet snudd. Jeg kunne levd med snudd døgn, hadde det ikke vært for skole. Nattdyret julie. 

Ja. Det er ikke så mye å fortelle om nå egentlig, det er eksamener, jeg prøver å få trent litt (sindre drar meg med ut på lange joggeturer), jeg jobber..og ja. Det var det. Rutine helvette. Takk og pris for litt fridager i ny og ne. Kunne trengt en liten rehab ferie nå etter russetia, men får bare holde ut. 

Nei, nå er det sol! Jeg skal legge meg ute å sovne, det er min plan for dagen før det er jobb igjen. Snakkes ;D 

Slik ser jeg ut på jobb, om noen lurte :) Elsker at vi kan gå i nesten hva vi vil, bare med skjorta..


Beklager dårlig kvalitet på bildene. Fortsatt sugen kameratelefon.