fredag, august 04, 2017

Babyrom inspirasjon

Babyen sitt rom blir det som nå er våres rom, etter vi har fått ferdig soverommet våres i garasjedelen som vi holder på å bygge om nå. Babyrommet blir et rom som blir en gjennomgang til våres rom, så det skal være åpent, nøytralt og uten for mye innhold. Derfor har vi valgt å ha stelleplass på badet. Det er ferdig og ser slik ut: 

Babyrommet skal inneholde: 
- Barneseng (arvet som er over 100 år gammel) den har jeg malt på nytt nå. Ønsker å ha sengehimmel til den. 
- Gyngestol, den holder jeg på å male hvit og skaffe beige puter til. 
- Klesskap 
Vet ikke hva vi skal ha der enda, men jeg skal lage slike lapper: 
Jeg ønsker noe sånt noe: 
Jeg tenker å holde rommet i nøytrale farger, og vil gjerne prøve å lage en slik bokstav over sengen som vist her: 
Så skal jeg lage en minne bilderamme: 


Slik puff har vi, så den tror jeg havner sammen med gyngestolen:) 
Vi vil gjerne ha det ganske lyst, selvom det blir samme veggfarge her som på
Nathalies rom (kalk eller hvit lin), så da bruker vi nok mye hvitt ellers; på senfetøy, gardiner, gulvteppe osv. 

Gleder meg til å få det på plass😊 Men først må vi bytte vegger til gips, legge panel i taket, legge nytt gulv, og male. Egentlig hele rommet blir nytt. Så dette rommet blir nok ikke ferdig med det første. Men en vakker dag får lille E sitt rom :) Forhåpentligvis blir det ferdig før utgangen av 2017:) 

Ingen kommentarer: