onsdag, august 02, 2017

Renovering oppdatering

Hei igjen:) 
Nå skjer det ting på huset, veldig glad for det. Før det blir lagt videre panel så måtte veggene i garasjen rives, fordi garasjen skal bygges ut å bli til våres nye soverom. Sånn ser det ut nå: 
Rommet er langt, men smalt. Vi tenker slik planløsning: 
Med dør ut mot platting, og høyt under taket. Tror det blir fint som soverom:) så blir våres gamle soverom omgjort til barnerom/ garderobeplass. 
På verandaen på fremsiden av huset så settes det snart inn dobbel verandadør. Gleder meg! Blir gøy å se det på plass.

Nå har jeg pakket det meste som skal med i fødebagen, så den er snart klar:)  
Patrick og Nathalies pakking kan vi vente med, evt. kan Patrick få gjøre det når noe begynner å skje:) 

Jeg har fått kjøpe noen flere pent brukte og ubrukte klær privat til baby, det blir sendt i posten i morgen sammen med vinterdressen som jeg har vist før. Noe ull og bomull basic i forskjellige størrelser:)
Skal også hente ett spedbarnsinnlegg som passer til bæreselen i Løten, og en ullpysj og en kjole i Elverum. Etter det så er det stopp. Da skal jeg ikke kjøpe mer. Får evt. kjøpe mer i str. 50 feks. etter fødsel om jeg trenger mer. Men tenker at jeg har en god garderobe nå og ikke trenger mye mer hvertfall :) god følelse:) 



Ingen kommentarer: