mandag, september 18, 2017

BABYSHOWER 💕

Herregud jeg ble helt sjokka i gÃ¥r. Jeg dro til svigermor (Kari Hege) om morgningen for Ã¥ prøve en behandling av henne for Ã¥ fÃ¥ ut dotter i ørene, og pÃ¥ veien hjem ringer Patrick og spør om jeg kan kjøpe med egg. Jeg tenkte at Thea skulle komme utover dagen siden vi skulle pÃ¥ Kino pÃ¥ kvelden, og jeg hadde en helt vanlig rolig søndag morgen. Parkerer foran huset, ingen biler der, sÃ¥ gÃ¥r jeg inn i gangen, der ligger det noen skjerf- sÃ¥ jeg roper; Patrick? Er moren din her? Hvorfor er det noen andre sko her? 
SÃ¥ gÃ¥r jeg inn, og fÃ¥r heeelt sjokk. Hele stua er full av mennesker🙈 og der kommer jeg med egg, uten sminke pÃ¥ en søndagsmorgen og aner ingenting! Jeg ble sÃ¥ sjokkert, og begynte Ã¥ grÃ¥te med en gang- herregud, venninner fra Oslo, fra skolen, familie, alle hadde reist til Hamar for dette! 






I tillegg til det som ligger her, fikk jeg ogsÃ¥ gavekort pÃ¥ middag i Oslo hos min skoleveninne Sara, og gavekort pÃ¥ massasje fra Kathinka og Rikke❤️ Tuuuusen takk, dere er sÃ¥ snille alle sammen, og fy søren sÃ¥ mye arbeid det er i alt strikketøyet babyen har fÃ¥tt, WOW. Det er virkelig beundringsverdig. Og for en jobb Thea har gjort for Ã¥ arrangere dette og pynte hele stua, laget quiz og underholdning, kjempe gøy! 😄 


TUSEN TAKK til dere alle❤️ Jeg vet ikke hva jeg skal si engang, jeg er helt stum. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle fÃ¥ noe babyshower, og det var helt greit, det er jo litt amerikansk, sÃ¥ jeg forventet det ikke. Men fy søren sÃ¥ koselig dette var og sÃ¥ rørt jeg ble. Jeg har ikke kommet over sjokket enda, over hvor gode snille mennesker vi har i livet vÃ¥res. Helt vilt❤️

Ingen kommentarer: