lørdag, september 23, 2017

Nå, om en uke, eller to?

En ting er sikkert. Snart er du her. Jeg begynner for alvor å bli veldig spent på å møte deg, lille mirakelet vårt. Det er som å være liten å prøve å sove natten før julaften- og slik føles det hver kveld nå.  

Herlig følelse. Mormor sa alltid: "gleden er lengselen". Men jammen tror jeg gleden blir enda bedre etter denne lengselen. Du er så velkommen lille skatt❤️


I går var jeg og Nathalie å så på Patrick spille fotball. Det synes hun var veldig spennende, så det håper jeg vi får til flere ganger, selvom babyen kommer nå, så da blir det jo ikke så lett.. Vi får håpe vi får litt hjelp med barnepass når det er for kaldt eller for sent å ta med babyen. Patrick hadde også lyst til å ta Nathalie med på hockey kamp, det tror jeg er en god idé og kjempefint å gjøre som pappa-datter tid:) 

I dag har jeg hatt Nathalie hjemme fra barnehagen. Vi har lekt i skogen, heldigvis er Felin sprek og kan løpe i Nathalies tempo, de løper fra meg begge to nå🙈 
er ikke lett å holde følge som høygravid, men jeg gjør mitt beste:) en veldig fin dag har det hvertfall vært, og det er koselig å ha alene tid med henne:) hun hoppet også på trampolinen i dag, hjalp meg å vaske vinduer ute, husket i hagen, og plukket litt epler:) høsten er fin❤️
I kveld har vi vært hos Kari Hege på deilig fårikål middag, og Nathalie spurte så mye om å få sove der, så da fikk hun jo det:) Koselig at de får litt alenetid sammen og:) 


Virkelig verdens beste jente:) om lille i magen ligner henne så er vi utrolig heldige💜 heldige er vi uansett. Jeg er så glad i den lille familien våres! 

Ingen kommentarer: