tirsdag, oktober 31, 2017

Vitrineskap som fikk nytt liv

Her var skapet jeg kjøpte brukt. Gammelt hjemmesnekret vitrineskap som vanligvis brukes til å ha feks. glass og servise i.

Jeg tenkte at med små justeringer så kanskje dette kunne bli et fint klesskap til babyklær. Babyklær er små og alt hun har er i duse fine farger som ser fint ut selvom det er glassdører i skapet.

Vi fjernet den øverste hyllen (det var ikke lett siden dette er hjemmesnekret og både limt og spikret grundig) så måtte jeg sparkle å male over de små skadene skapet hadde. Så kjøpte jeg en garderobestang som vi måtte kappe til med baufil. Når den kom på plass var det egentlig ferdig:) 
For å organisere klærne i skapet bruker jeg lapper til å merke størrelsene, og sorterer etter bodyer, bukser, dresser, og har ull på en egen plass osv. Så nå er der veldig lett å finne frem og holde det ryddig:) 



Ingen kommentarer: